Tuesday, March 3, 2009

TEMUI SAYA DALAM BICARAWARA ISU@1 DI TV1 MALAM INI

Salam Perjuangan,

Terima kasih saya ucapkan kepada semua pengunjung laman blog saya ini. Insya Allah, jika tiada aral melintang pada malam ini, saya akan ke udara secara langsung di TV1 dalam program BICARAWARA ISU@1.

Saya akan membicarakan pelbagai isu semasa yang bakal diutarakan oleh pengantara program tersebut pada malam ini. Saya menjemput anda semua untuk mengikuti program tersebut malam ini jam 9.30 malam.

Seperti biasa, saya sentiasa mengalu-alukan pandangan dan pendapat anda demi memperkasa UMNO sebagai wadah pejuangan terunggul Melayu dan Islam di Malaysia.

Salam Hormat dari DSSK

5 comments:

  1. Semoga Berjaya Datuk Seri, yg penting Datuk tunjukkan idealisme datuk dan bercakap secara berterus terang.

    ReplyDelete
  2. Salam Dato' Harap Dato' gunakan peluang ini untuk menyampaikan suara akar umbi yang mahukan perubahan didalam UMNO. Hanya UMNO wadah perjuangan Bangsa Melayu dan Agama Islam. Saya adalah pelajar UiTM.. Semangat Melayu amat membara didalam diri saya, Jika tidak ada UMNO, Tidak adalah UiTM.. ini yang ramai tak sedar...

    Salam Perjuangan Buat Pak Teh..

    p/s * saya telahpun link kan blog dato' di dalam blog saya. saya juga harap satu hari saya mahu bertemu dengan dato' saya mahu sampaikan apa yang saya perjuangkan.. harap dato' dapat reply di email saya :

    hidayat_rashid@yahoo.com.

    ReplyDelete
  3. Wah, hebat dato bercerita. Tahniah.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Dato hujah yang menarik dan bersemangat

    ReplyDelete
  5. Salam Hormat,

    Terima kasih atas kesudian memberikan komen. Keperihatinan sdr semua amat saya hargai...

    terima kasih.

    DSSK

    ReplyDelete