Monday, March 23, 2009

BERATNYA AMANAH...SEKADAR RENUNGAN

Salam,

Saat makin hampir khususnya kepada para Perwakilan UMNO yang akan menunaikan amanah ahli akar umbi UMNO Malaysia. Buatlah pilihan terbaik, usah rosakkan apa yang telah kita bina selama ini. Pilihan di tangan anda sekalian.

Rasulullah s.a.w. pula mengingatkan, apabila AMANAH telah disia-siakan, maka tunggulah kehancuran. Sahabat bertanya, Bagaimana mensia-siakannya? Rasulullah menjawab: Apabila sesuatu jawatan diserahkan kepada orang-orang yang bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya. (Hadis Riwayat AL-BUKHARI)

Terima kasih.

DSSK

2 comments:

  1. Setiap mereka yang melangkah hadir ke perhimpunan kali ini mempunyai satu taggungjawab yang besar yang boleh mengubah corak dan warna kepimpinan UMNO... jadi perlulah mereka mengingati kata2 Yang Amat Berhormat Timbalan Presiden UMNO yang menginginkan saf yang padu, setia,berdedikasi dan bersih ketika mengundi nanti... jadikan ia sebagai satu permulaan yang bermakna untuk mengubah UMNO ke sesuatu tahap yang tinggi semula... tangan perwakilan yang mengundi adalah penentu segala-galanya.. moga semua perwakilan sudah bersedia dan sudah mengetahui calon2 yang sesuai untuk menganggotai jentera UMNO yang mampu melakukan perubahan... GOOD LUCK untuk semua perwakilan. GOOD LUCK untuk DSSK.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Selamat Berjuang Demi Agama, Bangsa Dan Negara. Kalah dan menang adalah soal subjektif, yang penting adalah keberanian untuk bertarung di dalam gelanggang yang penuh duri dan cabaran yg berat. Moga Berjaya.. Pak Teh, Arau, Perlis.

    ReplyDelete